Tuesday, February 23, 2010

mimpi seram takot eeeeeee seramnye

ni,semalam punye cerite.....aku start tido dengan tak sempat bukak seluar dalam sampai habes,smpai parat lutot je,dengan stokin aku lupe nak bukak dari tangan tros lompat tido...........aku didatangi mimpi yang amat mengerikan,yang dahshat dan menyeramkan mane2 orang orang atau pon penjage tali gantong skali pon...yang mane aku terdampar di padang paser dan sejurus itu aku didampingi seekor unte dengan mukenye yang amat dahshat seperti kelihatan macam tengah saket perot....lalu die teros melemparkan tahi2 nye dan memberak teros kat dalam mulot aku,,eeeeeee seramnye...TAPI bile aku zoom betol2,rupe2nye bukan mulot aku,,,,,, tetapi mulot orang yang tengah bace cerite ini...eeeeeeee seramnyeeeeeeee.......

No comments:

Post a Comment