Saturday, February 27, 2010

ANDA TAU PUNCA KEMALANGAN

one day aku ontheway g mane2 yang aku sukela...and then aku terserempak dengan satu kemalangan...aku brenti tepi,aku terus menghulurkan bantuan dan buat ape yang bole...semase aku mengangkat mangse kemalangan itu,aku terkejot apebile tangan mangse putus dan jatoh kelantai....BAPAK SERAM GELI....aku alehkan mangse ketempat yang agak selamat...aku cube buat2 berani nak amek tangan die yang putus tu...aku tengok je tangan tu aku teros gelak macam nak gile guling2 atas kerete...sebab aku dapat bayangkan macamane kemalangan tu jadi......sebabnye,,kat ujong jari tangan putus tu aku nampak segumpal tahik idong beliau yang maseh fresh melekit dan segar....hahahahahaha....komfem tengah kusyok...aku pegi kat beliau( mangse tu) aku cakap....bro. lu memang dahsyat beb.......beliau berkate...jangan bagitau polis ape yang dah jadi......

No comments:

Post a Comment